.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار گرگان در آستانه انفصال از خدمت !


گرگان نامه - موضوع ساخت وساز در منطقه هزارپیچ ، سالهاست که مورد تقاضای چندین شرکت تعاونی با صدها عضو میباشد . اعضای این تعاونی ها در چند سال گذشته با مراجعات مکرر به شهرداری ، شورای اسلامی شهر ، استانداری و مراجع قضایی پیگیر اخذ مجوز برای ساخت و ساز در این منطقه بوده اند . حالب اینکه در طی سالهای گذشته دولتمردان هم در این سالها مکرر قول مساعد هم به مردم و هم به شهرداری گرگان داده اند تا با واگذاری تسهیلات در این خصوص ، شهرداری را مجاب به تملک اراضی یاد شده نماید ولی این دستورات ، قول و قرارها و صورتجلسات مانند بسیاری دیگر از موارد تنها در حد شعار باقی ماند و استانداران ، فرمانداران و مدیران مختلف استانی در طی سالهای گذشته تنها سخنرانی کردند و هیچ کمکی برای تملک اراضی هزار پیچ به شهرداری گرگان نکردند...!!!

با وجود تمام بی مهری ها ، با توجه به ضرورت حفظ هزارپیچ برای آیندگان ، شهرداری با موافقت تعدادی از اعضای شورای شهر در طی چند سال گذشته اعتبارات قابل توجه ای را به موضوع تملک اراضی هزار پیچ تخصیص داد و تاکنون موفق به توافق با حدود یک سوم از مالکین گردیده است و اراضی تملک شده را به سرانه فضای سبز شهر گرگان اضافه کرده است . اما نکته جالب توجه اینکه یکی از این شرکتهای تعاونی ( شرکت تعاونی میثاق ) در طی روزهای اخیر موفق گردیده است تا از دیوان عدالت اداری علیه شهردار گرگان ابلاغیه ای را اخذ نماید که در این ابلاغ به شهردار گرگان ده روز فرصت داده شده است تابرای اعضای این تعاونی پروانه ساخت صادر نماید و در انتها قید شده است در غیر این صورت کریمی انفصال از خدمت خواهد شد...!

موضوع ساخت و ساز در هزار پیچ و تهدید شهردار گرگان به برکناری  پس از مدتها در شرایطی مطرح می شود که این امر تعدادی موافق در شورای شهر داشته و بعضی از زیاده خواهان و مسئولین تندروی سیاسی از مدتها پیش بدنبال برکناری ابراهیم کریمی بوده اند و در این خصوص  ضمن معرفی افراد مورد نظر خود برای تصدی شهرداری گرگان ، مذاکرات و لابی های خصوصی و پنهانی را با بعضی از اعضای شورا داشته اند !؟

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

پی نوشت : اگرچه تا پایان ضرب العجل قاضی شعبه پنجم دیوان عدالت اداری فقط سه روز باقی است  اما در مذاکراتی که روز گذشته با کریمی داشتم اعلام کرد صدور پروانه در هزارپیچ را به معنای نابودی این منطقه گردشی می دانم و انفصال از خدمت را ترجیح می دهم...


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.